onsdag 18. september 2013

INSPIRATION EVERYWHERE



Jeg finner inspirasjon og ideer i det meste :-) Nyanser, fargesammensetning og ulike strukturer er noe jeg jobber med daglig i interiør og hagedesign, men ideene kommer ikke nødvendigvis fra fargekart og interiørmagasiner. Mange ganger finner jeg den rette kombinasjonen i et vakkert naturbilde eller et foto av en fisk med pepperdryss på ;-)


Nydelige høsttoner i tang og tare!



Pepperkorn har en spennende overflate og delikate farger.

// Images: Via //

Bildene har jeg funnet i mat og reisemagasinet Cereal. Delikat layout og fantastiske bilder... jeg er hekta :-)

Se etter inspirasjon over alt og spesielt i de små viktige detaljene ;)


Fin onsdag :-)




I find ideas and inspiration everywhere :-) Colorschemes, hues and textures are something I workwith daily as an interior designer, but not all of the ideas are found in color charts or interior magazins, I often find the perfect combinations in a nature photography or in a picture of a fish tale with peppercorns on ;-) I have become obsessed with the fantastic travel and food magazine Cereal Delicate layoute and beautiful pictures! Waiting impatiently for my first subscripted volume :-)


Wonderful wednesday to you :-)


Therese










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar