tirsdag 21. januar 2014

STYLE INTERIØR...

...NEW AMAZING MAGAZINE!


Inspirasjon og stil i massevis i det nye interiørmagasinet til STYLE Mag.
STYLE Interiør ble lansert i går ettermiddag!!
 Gratulerer så mye med et strålende interiørmagasin til sjefsredaktør Celine Irgens Aagaard og hele redaksjonen :-) 


Magasinet har en vinkling og en layout som treffer blink hos meg. Akkurat slik innhenter jeg selv inspirasjon og ideer. En  mix av interiør, mote, detaljer og farger...satt sammen til spennende moodboards og collager. At Style Interiør også bugner av boligreportasjer som viser bredde, kreativitet og personlighet, er med på å gjøre dette magasinet ekstra iderikt og inspirerende!


// Images: Via //

Hvis dere som meg er opptatt av kreativitet, interiør, mote og fargesammensetninger, da bør dere løpe til nærmeste butikk og få tak i STYLE Interiør i dag! ;-)

Fin tirsdag til dere alle sammen!

A brand new interior magazine was launched yesterday by STYLE mag
WOW!! STYLE interiør combines everything I am looking for in an inspiring magazine!
Congratulation to Chief editor Celine Irgens Aagaard and her team!
The mix of interior design, details, fashion and color schemes in moodboards and collages are spot on, and exactly the same method I use when I am looking for inspiration! And when the magazine also includes a lot of different creative and personal homes.... I just love it all ! :-)

Go get yourself an issue at the store, and be inspired!

Have a nice tuesday everyone!

Therese

2 kommentarer:

  1. Allerede fått tak i det, så gøy at du skrev om det!
    Jeg så med en gang at dette interiørmagasinet var helt "meg" og noe nytt og fresht i "jungelen" av ganske like magasiner. I love it!
    Fant nettopp bloggen din, digger den også, så her kommer jeg ofte innom:-)

    Ønsker deg en super onsdag:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  2. Synes også bladet var veldig bra. Var ting jeg ikke liker, men jeg synes det var en god mix av alt, i tillegg til mye å lese, ikke bare collager og reklame. ;)

    SvarSlett