fredag 20. desember 2013

BLOG OF THE YEAR 2013



For en fredag!! Jeg er helt satt ut akkurat nå! Fikk akkurat denne superhyggelige mailen fra interiørmagasinet ELLE Decoration

"Håper du har det fint! Jeg har en god førjulsnyhet, og det er at du er nominert til Årets blogg under ELLE Decoration Awards som går av stabelen 30. januar. Alle som har lyst kan stemme på ELLE.no✨



For en fantastisk førjulsgave fra et av mine favoritt interiørmagasiner. Kom faktisk hjem med det nyeste magasinet deres fra butikken i dag :-)

I selskap med 5 fantastisk dyktige jenter som inspirerer meg hver dag via sine flotte blogger, har JEG altså blitt nominert...det er helt surrealistisk faktisk!!


Men uansett..., jeg håper dere går inn på Elle.no og stemmer på deres favoritt frem til 13.januar.
Vil være en stor julegave til meg å få deres stemme ;-)

Ha nå en strålende fredag mine kjære lesere, snart er jula her! 

PS! DERE KAN KUN STEMME FRA PC, IKKE TELEFON :)


In total shock right now!! I just got wonderful news!! In the company of five  super inspiring bloggers, I have been nominated in the catagory Blogger of the Year by the fabulous interior magazine ELLE Decoration.  WOW!

Well, I hope you visit Elle.no and vote for your favorite blogger before January 13.

And it would be the best Christmas present for me if you gave me a vote ;-)

Have a wonderful friday everyone! Christmas is just around the corner!


Therese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar