tirsdag 25. juni 2013

A PLACE IN THE SUN..,

..I WISH!


Arkitektene Marià Castello og Daniel Redolat har integrert et gammelt spansk hus i et stramt og moderne nybygg. Fantastisk utført synes jeg :-) Kontrastene mellom det slitte steinhuset og de glatte hvite murveggene skaper et spennende og unikt uttrykk.



Utsikten er det heller ikke noe å klage på.



Nydelig arkitektur!



Støpte betonggulv og plassbygde benker...perfekt til uteplassen!



Flott samspill mellom gamle og nye materialer.



Denne formstøpte vasken i betong er jo bare en drøm ;-)
Veldig fint med åpningen i veggen som gir gjennomlys og utsikt.


Ja, hele badet er jo bare lekkert egentlig!


Rolig og behagelig soverom med fantastisk lysinnfall.


Gjennomført design og fine linjer sammen med spennende materialbruk i kjøkkenet.


Rett og slett en drømmebolig i solen spør du meg :-)

Ha en fin tirsdag!




Great job by Marià Castello og Daniel Redolat on this rebuild in Spain. The arcitects have integrated an old stone building into the new minimalistic house. I love the arcitecture also the overall use of concrete and white surfaces. 
When can I move in and enjoy the sun? ;-)


Have a nice tuesday!

Therese





3 kommentarer:

  1. En drøm av et hus helt klart:)
    Skulle gjerne tilbrakt noen dager der....

    SvarSlett
  2. Her kommer jeg hjem fra jobb..trenger en bloggpause, og faller rett inn på ferieparadis på bloggen din! Det skapte en herlig damdrømmetilværelse for meg, noen minutter hvor hverdagen ble glemt ;) Aaaaaa, takk :-)

    SvarSlett
  3. Oh my GOD!! Det er nesten så jeg blir litt sur altså! Hvorfor har noen det så vakkert og ikke jeg?! Jeg vil også ha! :(

    Dream on and on and on....

    Fineste dagdrømmedag til deg

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett