mandag 6. mai 2013

STAIRCASE STORAGE


Oppbevaring får man aldri for mye av! Slike praktiske løsninger er noe jeg alltid prøver å få til.
I rekkehuset vi bodde i før laget vi uttrekksskap på hjul under trappen. Se rommet så mye! :-)


Likte godt denne løsningen med både skuffer og skap!


På dette soverommet blir det god plass til klær i skap og skuffer under trappen.


// Images Via //
Dekorativ og praktisk trapp!


Smart oppbevaring på kjøkkenet også :)

 

I denne hallen har garderoben fått plass under trappen. Ryddig og praktisk.

En genial løsning fra Danny Kuo der oppbevaringsmøbelet har egne trappetrinn som gjør at man får tak i det som er øverst. Så praktisk i små rom!




// Images: Via //

Møbelet er bare 70cm bredt og 50 cm dypt, så det er ikke plasskrevende. Denne i bambus er 260cm høy, men den hvite passer inn hos de aller fleste og er 220cm høy.

Elsker smarte løsninger og god design!

Ha en fin mandag! :-)


Love those smart storage solutions under the staircase!
And I would really like one of Danny Kuo`s brilliant Staircase furniture! 

Have a nice day! :)

Therese




6 kommentarer:

  1. Fantastiske løsninger! Jeg, som deg, har også alltid blikk for slike lure løsninger - og denne var genial. Takk for tipset! Nydelig blogg du har - kjempefin layout og mye lurt og gøy du skriver om. Fant den via Kremmerhus-bloggen :) Jeg legger meg til som følger, også legger jeg bloggen din i bloggrullen din. Denne bloggen må flere oppdage. Håper det er ok ? :) Ha en strålende uke! klem, Spirea

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for fine ord Spirea! You made my day ;-)
      Så hyggelig at du fant frem hit til meg:)
      Ha en strålende uke du også!

      Klem, Therese

      Slett
  2. Supersmart! Lurer på om jeg kan få til noe lignende under min trapp med sving?
    Og for en flott blogg du har! Fant deg via tipset til "De små øyeblikk"-bloggen - nå har du fått en ny følger! Gleder meg til å komme tilbake hit :)
    Ha en flott fridag!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  3. Hei!
    Det var veldig flotte løsninger for oppbevaring under trapper! Jeg planlegger også en uttrekksløsning under trappen i vårt rekkehus. Kan du forklare litt mer hvordan du laget uttrekksløsningen din?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei,

      Jeg finner dessverre ikke bildene fra det ferdige resultatet, men om du sender meg en e-post, så skal jeg sende de bildene jeg har fra byggingen, og forklare så godt jeg kan:)
      Vi bor ikke i det huset lenger, så jeg kan ikke ta bilder nå;)

      Ha en fin dag!

      Therese

      Slett
  4. Hei!
    Jeg var litt sen med å finne tilbake til bloggen din, men takk for respons. Jeg tror nå jeg har funnet en løsning som kan fungere. Men den er ikke testet ennå.

    Ha en fortsatt fin sommer!

    Fin blogg!

    SvarSlett