torsdag 21. mars 2013

COFFE TALK THURSDAY


Dette er virkelig noe jeg har lyst å lære mer om når jeg blir stor ;)
Å helle melk i en kaffekopp kan absolutt kalles kunst spør du meg!


Jeg får litt ro i sjela jeg av å se på de nydelige mønstrene. Skulle gjerne kunnet lage meg en slik kopp hver morgen! Men etter første baristakurs er mitt beste forsøk et mønster som med godvilje lignet et tre i snøstorm ;) Men øvelse gjør vel mester, ha,ha!



Bare duften av espresso er jo magisk, og så den karamellfargede og fløyelsmyke melken...  

// Images: Via //

Er det bare jeg som synes dette er kunst..? ;)



Ta nå en liten kaffepause, og ha en strålende torsdag!


Latte art is something I really want to learn more about! Pouring milk into a coffe cup can absolutely be  art if you ask me :)
I have had one barista course, and my best attemt to make a pattern in the milk, looked something like a tree in a blissard ;) But practice makes perfect right;)
Well, do you think this is art..?

Have a cup of coffee and enjoy this Thursday people :)

Therese

1 kommentar:

  1. Kjenner jeg får skikkelig lyst på en latte nå ja.
    Sitter nå her med min kopp svart kaffe og nyter en deilig fridag på fjellet.
    Deilig med påsketid og ferie!!
    Store muligheter for en latte etter skituren i dag vet jeg:))
    God påske til deg.

    SvarSlett