fredag 4. januar 2013

EYE ON...

..DETAILS, colors and trends




Svusj... julen er ute av huset og jeg har med stor iver satt meg ned for å bli inspirert av årets farger trender og detaljer i interiøret. Utfra det trendforskerne melder har jeg puslet med det jeg liker alle best, nemlig å finne min måte å sette alle ideene sammen på slik at det blir en spennende helhet. Håper mine moodboards kan være til inspirasjon nå på nyåret ;-)


Messing i fin kontrast til treverket.


Det jeg egentlig liker aller best er at det er trendy  med personlighet og særpreg. Materialene skal være ekte og gjerne ha en historie. Gammelt treverk,rå betong, ull, lin og gjenbruk av møbler.
En annen tendens som fortsetter i 2013 er metall som kobber og messing sammen med grafiske former og mønster. 
Hovedfargene i interiøret er fortsatt nøytrale med nyanser fra naturen, gjerne samme farge i forskjellig glansgrad. Blanke overflater som kontrast til de matte.






Bilder: Via


 Indigo og gult er trendfarger som også preger både mote og interiørbildet denne våren. De skaper spenning og kontrast i nøytrale miljøer...

..og det får vi se mer på i morgen, ellers blir dette innlegget veldig langt ;)

Sees i morgen, fin fredag til dere!











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar