fredag 28. desember 2012

NEW YEAR GLAM...IN NEW YORK....

.....in my dreams;)



Julestemningen begynner å avta etter mange deilige og late dager sammen med venner og familie.
Kroppen er uthvilt og full av energi og nå gleder jeg meg til å ta fatt på et nytt og spennende år med nye kreative prosjekter og fine hverdager:)

Men først skal nyttårsaften feires til fjells.....gleder meg!

Det blir jo ikke paljetter og glam på hytta, så jeg drømmer litt om glitrende nyttårsfeiring i  
drømmeleiligheten i Clock Tower Building i Brooklyn, New York... 

ikke dumt det heller tenker jeg..;)


For en leilighet i Clock Tower Building!!


 Kanskje en kjole fra favorittdesigneren Elie Saab ...:)


Dekorere med glitrende paljettpute fra Sense of joy. Finnes Her og Her.


God idè å merke glassene til gjestene med ett tall til hver enkelt.


Lysslyngen Happylight blir fin dekor på nyttårsbordet, eller den kan legges i en haug og se ut som en snøballykt:)


Desserten får det lille ekstra med et stjerneskudd. Med små lysholdere til juletre og små levende lys kan man enkelt lage en stemningsfull borddekorasjon.


Detaljer fra en Elie Saab kjole.....sukk!
Og utsikten fra leiligheten i New York!!!


Litt dagdrømming i dag, men kanskje også litt inspirasjon til dere som skal ha nyttårsfest..?

Bilder: Via  og Via

Fortsatt fin romjul :)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar