lørdag 5. april 2014

DECORATE WITH PHOTOS






Å dekorere med fotografier er en fin måte å gi hjemmet personlighet og særpreg. Med bilderammer i ulike formater og materialer får man et unikt og spennende fokuspunkt på veggen. Jeg har valgt å skrive ut alle bildene i sort hvitt, slik at uttrykket ikke blir for urolig.


Vær kreativ og sett bildene sammen  med andre dekorative elementer, da blir det hele et personlig kunstverk på veggen som enkelt forandrer karakter ved å bytte ut noen av gjenstandene. Et friskt bregneblad  varer jo ikke evig, men byttes enkelt ut med noe annet man finner senere :)

// Images: Therese Knutsen//

Gode minner i bildet av minsten som tar seg en liten pause, sammenkrøllet på en stein, på ferie i LA. Og litt vemod når jeg ser på bildet av lille jenta mi som snart er blitt voksen :-) Blinkskudd, øyeblikksbilder og fine portretter på samme sted synes jeg er mest spennende. Helt øverst på min lille bildevegg har jeg også rammet inn et detaljbilde, et lite utsnitt av døren inn til  La Sagrada Familia, katedralen i Barcelona. En stor ferieopplevelse for hele familien :-) Skulle nok vært enda flinkere å ramme inn slike fotografier merker jeg!

Hos NIB kan dere se mange kreative og fine måter å dekorere med foto i interiøret. Ta en titt HER



God helg!





Give your home a personal touch with a group of personal photos on the wall. Be creative and mix different  frames, sizes and shapes, creating your own unique  art piece :-) I have kept all my photograps in black and white on this wall, to get a clean look, but I also put in other decorative elements to give it an interesting twist ;)  A fresh green fern leaf looks nice right?

Get some great ideas on how to decorate your home with photos at NIB




Happy weekend!


Therese

2 kommentarer:

  1. Bare et fantastisk fint bidrag hoa NIB!!!! Flinke deg:) Liker alle detaljene du har fått til:)Lykke til!!! Klem Ann Elin

    SvarSlett