onsdag 9. april 2014

VISUAL SILENCE


Dagene flyr avgårde, fylles med mange spennende og varierte prosjekter. Jeg er så uendelig takknemlig for at jeg kan jobbe med så mye forskjellig. Fargerike interiører, nesten fargeløse interiører, grønne hager, produktstylinger og andre morsomme oppdrag. Forespørslene er mange og varierte om dagen og det er helt topp :-D
 Men all denne kreative jobbingen krever en viss balanse, litt luft, ro, og stillhet i hodet inni mellom. Det er et slikt visuelt pusterom jeg deler med dere i dag :-) 



Selv om jeg  finner mye energi og glede i farger,så kjenner jeg ofte på et stort behov for visuell stillhet rundt meg, for å lade batteriene og tømme hodet.


 

 

En liten pause i dette rommet må være balsam for sjelen.:)



En liten stund der fargene får være "fargeløse", før de fylles med pigmenter i alle regnbuens farger igjen :)

// Images: Via //   

Ha en fin onsdag:)







My days are filled with various exiting projects. Colorful projects, and some neutral, almost colorless  projects. Green gardens, public spaces, product stylings, and other creative assignments:)
 So thankful to be able to use my creativity every day, on different arenas .
But even tough I find joy and energy in colors, all the creative thinking makes me long for some visual silence to clear my head at the end  of the day. Shearing some peaceful and airy pictures with you today :)


Therese

2 kommentarer:

  1. Nydelige bildet Therese!
    Kjenner akkurat det samme selv, når hjernen er på høygir hele dagen -
    er det så deilig å finne ro i slike bilder.. Eller interiøret hjemme for den saks skyld.

    God helg, og påske!
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  2. For en nydelig samling med bilder du deler her via.
    Veldig beroligende og deilig.

    Og en veldig fin blogg overall.

    SvarSlett