tirsdag 1. oktober 2013

FLYING COLORS




I dag har jeg inspirasjonsdag på kontoret :-) Nytt prosjekt er i gang og jeg ser etter riktig fargetema. Som så mange ganger før finner jeg inspirasjon litt utenfor boksen med fargeprøver ;) Bildet over gav meg ideen til å lete etter farger blant vakre fuglefjær. Nydelig!



Strutsefjær i duse naturtoner.


Lunt soverom i de samme naturfargene med innslag av betong og tre.





Lekkert bad i mørke grå og brune andefjærnyanser.


Nydelige sjatteringer i disse ørnefjærene!  Kjempefine farger til stuen i prosjektet mitt ;)


Nøytrale dempede gråfarger passer godt på soverom sammen med innslag av jordfarger og hvitt deilig sengetøy.




Naturfarger med innslag av blått!Kjempefin kombinasjon. Denne anden er jo spot on på høstens fargetrend ;)



Metalldetaljene er prikken over i en i denne stuen. Nyansene og skimmeret er som hentet  rett fra de skinnende kalkunfjærene under ikke sant :-)

// Images feathers Via , Images interior design Via //

Dette inspirerer i alle fall meg i dag, håper du også har fått noen nye ideer.

Ha en fin og kreativ start på uken ;)





Collecting ideas and inspiration for a new project today. The first picture gave me the idea to look for color schemes a bit outside the box ( I do have a huge box of color samples  ;)  ) Beautiful bird feathers are really a piece of art and their color combinations so inpsiring.
Hope you got inspired as well! 

Have a great new week everyone! 



Therese






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar