fredag 3. januar 2014

VIBES 2014


 
Inspirerende bilder fra årets nye katalog: Housedoctor 2014

Nytt år og så uendelig  mye å glede seg til! Er dere også klare? ;)  
I dag fikk vi nøklene til huset vi kjøpte før jul.... :-) Hodet jobber allerede på spreng med ideer, løsninger, material og fargevalg +++  Huset fra 1958 skal fornyes i alle rom, og jeg trenger inspirasjon!! Da passer det perfekt med nytt år som byr på spennende nyheter og impulser fra alle kanter ;-)

Jeg elsker å lage moodboards! Disse fargene blir nok med inn i huset vårt etterhvert. 

Tips! Skal dere forandre på noe hjemmet, kan det være nyttig å lage slike moodboard /collager i forkant som viser hvilke stil, fargetema og materialer som gir det uttrykket dere ønsker. Jeg finner ofte bilder på nettet som jeg setter sammen, eller så klipper jeg ut bilder fra magasiner og henger de opp i grupper. Jeg bruker wasitape som enkelt fjernes etterpå uten å skade veggen. Fargeprøver, treprøver osv. henger jeg også opp for å finne helheten.

Nydelig fargesammensetning: Housedoctor 2014


Glass og metall er hot denne våren også: Housedoctor 2014


"Akvarell"tapeten "Gryning" fra Sandberg lanseres i butikk 15 januar. 


// Moodboards: Therese Knutsen, Images: Via //

Ett nytt og spennende år er i gang med mange morsomme interiørprosjekter både privat og på kontoret!
Det er virkelig et privilegium å få jobbe med noe man er så lidenskapelig opptatt av 

Håper dere også har fått en strålende start på 2014!





A new and exiting year has started! So many things to look forward to! 
Today we got the keys to the house we bought before Christmas, and already my head is working overtime....colors, materials, solutions and room planning :-) I need inspiration and ideas!  Good thing that we just started 2014 then :) Lots of news and impulses everywhere. I love to make moodboards when I am starting new projects. Both private and professional, they help me get an overwiev, and gives me a visual on how the final result will be.

Tips! If you are redecorating your home, collect images on your computer, or cut them out of magazines. Use the images to make moodboards on your wall to get an idea on how the room(s) will look when you are finished. 

I hope 2014 has started off well for all of you! :-)


Therese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar