fredag 29. november 2013

SNOWY WHITE


 Mens vi venter på snøen og julestemningen:) 
Helt hvite interiører er så delikate og rene i uttrykket. Kunne egentlig bodd i et helhvitt hjem jeg, men da tror jeg familien hadde protestert litt :) Elsker lyset i slike rom! 


 Dette bordet fra Gervasoni er en stor favoritt!  


 Nydelig hvitt stilleben mykes opp av noen kremfargede innslag.


// Images: Bruno Tarsia //

Lekkert porselen. Jeg er forelsket i skjeen til Caroline Swift

1, 2, 3, 4

Her er noen flere favoritter i hvitt, som står på min ønskeliste nå før jul :-)

1.Kjøkkenmaskinen har jeg ønsket meg leeeenge, og nå får jeg jo plass i det nye store kjøkkenet ;)
2. Nå som jeg flytter fra marmorbenkeplatene vi har, ønsker jeg meg en bakeplate i hvit carrera marmor, for det er helt fantastisk å bake på! 
3. Mugtailkoppene er perfekt både til varm sjokolade og til å brenne telys i på hytten. I år skal vi nemlig feire hele julen på fjellet (Oh joy!)
4. Arne Jacobsens vegglampe hadde blitt perfekt på soverommet som leselys. Nydelige rene linjer! 

Har dere tenkt noe på julegaveønsker da? ;)

Ha en deilig første adventshelg alle sammen! Her blir det julegrantenning, vennemiddag, bursdagsfeiring og visning. ( Fullt opp med førjulskos altså;)  )




I could definitely live in an all white home! Love the light and the fresh feeling.
I also have some all white christmas present wishes this year ;) 

Have a magical weekend everybody!

Therese



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar