tirsdag 24. september 2013

WARM WOOL FURNITURE


Gan Rugs samarbeider med mange dyktige og kjente designere og deres produkter har alltid spennende design og høy kvalitet. Jeg falt for mange produkter i deres nyeste katalog, men spesielt de "flettede" puffene og den moderne utgaven av "saccosekken" :-) Alt i 100 % ull!



Teppene fra Gan er også nydelige!




Fine mønster og naturlige farger.





Dette er noe annet enn "saccosekkene" i klamt skai materiale.

Og er du glad i mer farger...ta en titt HER! ;)


Ha en fin,fin dag, og tusen takk til alle som stemmer på bildet mitt! Blir så glad for det! :-D 





Some of my favorites from Gan Rug`s new catalog All the products are designed by well known designers, and the products are 100% pure warm wool :-)
And if you are in to a bit more color... take a look HERE! ;)

Have a nice day, and thank you so much for giving your vote to my picture. You make my day!   :-D

Therese









6 kommentarer:

  1. Åååååh! Så fantastisk fine!

    Jeg har nettopp oppdaget bloggen din, og den er fantastisk fin :) Interiør er noe av det jeg brenner for, og jeg bare lurte på om du kunne skrevet litt om jobben din, hvordan "oppdrag" du får og om du har noen utdanning osv.

    Stor klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Helene,

      Tusen takk for fine ord, og velkommen skal du være hit på bloggen :-)
      Jeg er utdannet interiørdesigner innenfor private boliger (hus,hytter,leiligheter...) og offentlige miljøer som kontor,restaurant,hotell... Jeg har hatt eget firma nå i åtte år og stortrives med å jobbe med ulike prosjekter. Jeg designer også hager og uterom.:) Prosjektene varierer veldig. Fra å hjelpe med valg av farger, møbler og interiør i ett rom, til å være med å utforme planløsning, interiør, skreddersydde løsninger og detaljer i hele bygg. Jeg styler og klargjør også boliger som skal selges, slik at de er innbydende og treffer riktig kjøpergruppe. Variert, kreativt og spennende synes jeg :-D

      Håper dette gav deg snoen var på det du lurte på.

      Klem Therese

      Slett
    2. Tusen hjertlig takk! Det gav meg mer enn nok svar ;) Skulle ikke forundre meg om det er den mer "kreative" veien jeg går enn en kjedelig 24/7 kontorjobb.. hehe..

      Klem!

      Slett
  2. Hei Therese!
    Veldig mye fint inne her på bloggen din!
    Nå ble jeg litt påvirket av forrige kommentar her, og derfor må jeg spørre. Hvordan kom du igang og hvor holder du til? Jeg var ferdig utdannet interiørkonsulent for tre år siden, men har ikke fått til å jobbe daglig med det. Mye fordi jeg er bosatt på Oppdal, og er litt bundet her pågrunn av jobben til samboeren. Fokuset på interiørfaget har derfor vært varierende, men jeg har alltid tenkt at det er det jeg vil. Men det siste halvåret har jeg vært fokusert, og er veldig innstilt på å få til noe! Men det er vanskelig å komme seg inn på markedet, og jeg syns det er vanskelig å vite hvordan. Jeg ser for meg at jeg må drive selv, siden jobbmarkedet er veldig smalt på dette området. Har du noen gode tips til meg? Takknemlig for svar ;) Klem fra Maren

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Maren,
      Jeg har bodd 12 år i Oslo og flyttet tilbake til hjembyen for to år siden. Jeg har hatt hjemmekontor hele tiden, og oppdragsmengden har økt jevnt og trutt ved at kundene mine har vært fornøyd og anbefalt meg videre. Dette er virkelig et privilegium som jeg ikke tar for gitt, og noe jeg arbeider hardt for å opprettholde :-) Det krever tålmodighet og mye jobbing for lite betaling i starten;) Stå på og vis frem på bloggen din og til alle du møter hva du kan og forklar hva du kan hjelpe til med. Har du prosjekter å vise frem (før/etter bilder) så legg de ut på bloggen/facebook/instagram...Bruk alle medier til å vise hva du kan tilby. Lykke til!

      Klem Therese

      Slett
    2. Tusen takk for godt svar! :)

      Maren

      Slett