onsdag 15. mai 2013

THREE TIPS TODAY

FROM MY KITCHEN


Når jeg stod ved kjøkkenbenken og laget til lunch i dag kom jeg på tre ting jeg ville tipse dere om.
Så da var det frem med kameraet ;)


Tips 1: Grow-in bagene til krydderurter som jeg nevnte HER. De er helt fenomenale! Jeg er blitt helt avhengig av friske urter i maten, men de fleste plantene dør etter to tre dager...
men ikke nå lenger!
De vanntette posene holder urtene jevnt fuktige i en uke minst. Løp og kjøp HER :-)


Tips 2: Sort olivenpesto fra Nicolas Vahè...Mmmmm!
Utrolig god på fersk foccacia, til pasta eller på en sandwich med kylling, ruccola, parmesan og pinjekjerner til lunch ;) Jeg kjøpte den HER, men den finnes også på nett HER


 Tips 3: Den morsomme saltburken min i porselen fra Seletti. Ser ut som en hermetikkboks.:)
Den finner du blandt annet HER

Ja... noen småting fra kjøkkenbenken min som jeg ville dele med dere :-)
Nå lunch i solen.

Fin onsdag til dere!



Three things I love in my kitchen today! :)


Therese






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar