onsdag 20. mars 2013

WOW...

..I AM IN THE FINALS!


Fant nettopp ut at jeg er med i FINALEN i NIB`s  utfordring " Jenteparty"
Så utrolig gøy! :)  

DETTE innlegget var mitt bidrag. 

// Images: Therese Knutsen //

Nå har det seg slik at det skal stemmes frem en favoritt , så hvis du liker mitt bidrag blir jeg veldig glad om du vil stemme HER  ;-))
 
Ha en strålende onsdag alle sammen!



WOW! I am in the finals! 
I just found out that my contribution in NIB`s challenge "Lady`s night" got me to the finals!
I am over the moon :-))

THIS blog post was my contribution to the challenge.

 Now NIB want you to vote for your favorite finalist. So if you like my version of  the theme, I would really appreciate your vote HERE  ;-))

Have a beautiful wednesday everybody!


Therese

5 kommentarer:

  1. Så utrolig fint bidrag, WoW! Jeg stemmer på deg... Og håper du VINNER!
    Fin blogg du har, her likte jeg meg. Legger meg til som følger hos deg, og gleder meg til å følge deg videre. Stikker innom deg igjen jeg, vi ses.

    Lykke til i finalen

    Fin onsdag til deg også

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Kjersti,

      Tusen takk for utrolig koselig kommentar. Jeg blir så glad! :))

      Fin onsdagskveld til deg!

      Klem Therese

      Slett
  2. JEg vil gjerne komme på den der jentefesten!
    Invitert??
    ;)
    Strlende dag venn!

    SvarSlett
    Svar
    1. Du er hjertelig velkommen! Kom, kom , så disker jeg opp med jentefest på rappen! Bobler og alting ;-)

      Fin dag til deg også fine du!

      Slett
  3. Lykke til, det fortjener du.Stemte på deg.Takk for inspirerende flott blogg :)

    SvarSlett