lørdag 9. februar 2013

LITTLE DANDELION

Little Dandelion, eller Lille Løvetann :) 
Som dere har sett før HER, har jeg strikkedilla uten at jeg kan strikke selv;)
Jacqueline Fink imponerer  meg med sine kunstverk strikket med STORE pinner og i den fineste merinoull fra hennes hjemland Australia. Garnet hun bruker har sin naturlige farge og spenner fra sølvgrå til bruntoner.




Hun strikker også nydelige skjerf og pledd av strimlet linstoff.



Maskene er enorme !

Bilder: Via

Nydelige fargetoner!
Litt preget av at jeg befinner meg på hytta nå kanskje;)
De lyse vårfargene får vente til jeg er tilbake i byen.

Fin lørdag 

Little Dandelion. Beautiful knitting by Jaqueline Fink.
Perfect throws made from the finest Australian merinowool.
Would be perfect in the sofa at the cabin:)
The light and airy colors of spring have to wait until
I am back in the city.
Have a wonderful Saturday everybody!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar