torsdag 28. februar 2013

COFFEE TALK THURSDAY


A CUP OF COFFEE / MY COFFEETABLE BOOKS / AT MY COFFEETABLE TODAY


Klikk på bildet for full størrelse

Med så mange ulike kaffedrikker, er det ikke alltid like lett å vite hva man skal bestille i en kaffebar eller hvordan man skal lage dem hjemme. Over finner du enkel forklaring på de ulike typene. 
Jeg har festet den på kjøkkenveggen ved kaffemaskinen, og nå kan jeg enkelt finne frem dette bildet på telefonen når jeg skal bestille ute ;)


Jeg er så glad i mine "Coffeetable books". De blar jeg i ofte, stort sett i sjangeren interiør og hagedesign ;) Mange av bøkene har også nydelige cover og de får være dekorelementer i interiøret. 

Tips! Beta-plus publiserer fantastiske bøker om arkitektur, interiørdesign, belysning, hage...


Ubrente kaffebønner / Brente kaffebønner
                           



Litt kaffeprat denne torsdagen. Har du lært noe nytt om kaffe? ;)



There are so many different coffeedrinks that sometimes it is difficult to know which one to order at the coffeeshop. The Espresso field guide helpes me make the different types at home, and to order the right one in the coffeeshop.
I have written down some facts about coffee today ( in norwegian ;) ) You can see my source in english HERE :)
I love reading and looking at pictures in my coffetable books, and some of them have beautiful covers,  they become part of my decoration around the house.
Check out Beta-plus for similar books. Beautiful!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar