torsdag 17. januar 2013

CONCRETE ♥..

..min favoritt i interiøret.


Dette interiøret traff mitt hjerte:) Jeg har i mange år vært veldig begeistret for betong som materiale både i arkitektur og interiør. Kontrastene mellom røff betong, hvite glatte overflater og strukturen i det gamle treverket skaper spenning i interiøret 


Denne trappen...sukk! Kjøkkenet får litt mer karakter med kontrast i farger og materialer.


Lampen som ser ut som en lyspære står på ønskelisten. Den er designet av dyktige Tove Adman og du får tak i den og mer av hennes vakre betongkunst Her


Utrolig tøff peis med treverk over ildstedet!





Foreløpig er dette bordet, designet av danske Morten Voss min store betongkjærlighet her hjemme.
Men det er jo lov å drømme om et hus engang...;)


Bilder: Via

Hva synes dere om betong i interiøret?

Fin torsdag:)


I have been in love with the use of concrete in arcitecture 
and interiordesign for many years ;) Do you like it?










1 kommentar:

  1. Polerte betonggulv (med varme, selvfølgelig) er min ønskefavoritt i et fremtidig drømmehus ;)
    Klem, Trude.

    SvarSlett