onsdag 19. desember 2012

WEEKEND GETAWAY IN ÅLESUND...

... min hjemby:)

Man trenger jo ikke alltid reise så langt for å finne unike hoteller...
I hjertet av hjembyen min ligger et fantastisk hotell i et gammelt fiskemottak.
Og enda bedre... man kan booke inn på et helt unikt rom, nemlig byens kjennemerke...fyrtårnet ved innseilingen til byen. Et dobbeltrom med utsikt over fjord og fjell og den vakre byen. 

Nyttårshelgen her er vel greit romantisk;)


Betjeningen kommer med frokost på rommet der ute...





Tilbake i Hotell Brosundet er rommene moderne, men stemningsfullt innredet.  Restauranten Maki serverer nydelig mat. Det finnes også en vinbar på hotellet med avslappet loungefeeling og tøft interiør.


Dette er bare helt min stil;)




Mange bilder , jeg vet... men så er det jo spesielt også:)
Jeg er så glad for å ha slike perler rett utenfor stuedøra!















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar